Follower kesayangan

Thursday, May 28, 2009

Baju Sedara Mare...

Gambar-gambar ni semua dah lama... nasib ada simpan lagi.

Corak ni saya buat untuk ateh dan baby Amani untuk raya 2009.. awal betul die dah hantar baju.. 4 beranak... (ayah + mak+ Abid dan Baby Amani) mungkin takot saya tak sempat siapkan sebelum raya.. hehehehe.. untuk baju pompuan, sebab baju ni jenis kain kosong.. dan sepasang dengan baby amani, saya buatkan corak ceria macam kanak-kanak sket... Hope u'll like it. (Abah kata macam taman bunga... so saya decide nak buh nama 'Garden', ok tak?...)

Masa nak buat baju ni sebenarnya takde idea.. sebab corak terlalu banyak dan bahagian tangan baju ni warna berbeza.... (Mak De memang suka baju yang meriah dengan corak)...jadi saya buatkan dengan warna berbeza supaya corak nampak naik...


No comments:

Post a Comment