Follower kesayangan

Showing posts with label Giveaway. Show all posts
Showing posts with label Giveaway. Show all posts

Monday, June 9, 2014

2nd Giveaway Saya Nak: stripped Skirt


Memang dah lama giler tak join GA
hari ni masa menerjah blog kasutkaca
jumpa GA yang

http://eemoticons.net

rasa TERUJA sangat nak join sebab sekarang ni memang tengah nak buat koleksi skirt
sebab semua seluo dah tak muat gara2 penambahan lemak dengan jayanya =P


SAYA NAK STRIPPED SKIRT.
SEMOGA MURAH REZEKI SAYA.



Harap2 ada rezki, boleh lah melawa dengan skirt baru. Sesuai sangat untuk orang yang nak nampak tinggi dan kurus, Aamin.. ;-)

With hope, 

Ct cucubi

Wednesday, April 10, 2013

Mini - Mini Giveaway By NabilaMedan

Hujan lebat tadi
Ingat nak update entry panas kejadian kat office td
Sesuai dgn susana sejuk2 ni
Tapi bile tertengok kat blog CCI psl 
Terus x jd
Sbb nak post yg lebih panasssss 


Kalau korang nak join sekali segmen ni boleh klik kat banner
dan tgk syarat2 kat situ

K, Saya dah follow dan like page

dan klik 4 link tu




haha terlebih rajin mlm ni
hbs semua nak printscreen
:)

Monday, January 30, 2012

2012 Special Giveaway

Syaz : Nak red velvet?

 mestilah nak!
Syaz : Cepatlah join sebelum tutup!
terus cecepat join 2012 Special Giveaway ni
terbaek dari Teha Dessert!



1) Buat 1 entry tentang giveaway ini yang bertajuk 2012 Special Giveaway.
bereh

2) Tepekkan banner giveaway ini dalam entry anda dan link kan sekali ke entry ini.
bereh
3) Bagi yang mempunyai akaun facebook sila add facebook Teha Dessert. WAJIB tau! =)
dah add

4) WAJIB share giveaway ini di laman sosial anda
done kat facebook

5) Nak follow? Silakan..
 mcm best je no. 182 :)

6) Tag minimum seorang kawan untuk join giveaway ini.
cepat kerry, ms dah makin suntuk!

7) Tinggalkan link entry anda di ruangan komen.
done

8) Tarikh tamat giveaway adalah pada 31 January 2012
ok, sempat lagi.. :)

Wednesday, June 15, 2011

Munnafendy 1st GA

Kali ni saya nak join Munnafendy 1st GA
TQ cik Rozelt telah menTag saya
Terujan nak join bila tgk GA die yg WOW..
I suke free free u..
Demi follower terchenta, Munnafendy bermurah ati nak bg 1st GA yg best
hasil dari tngan bertuah yg dpt voucher masa pergi ekspo hartanah.
Tahniah Munna!. I dah jd follower u

Bagi sesiapa yg nak berebut GA ni dgn sy dan cik Rozelt,
moh tgk syarat2 yg simple kat sini

Pertama - VOUCHER TREATMENT Slimming Sanctuary bernilai RM100
Kedua - VOUCHER PRODUK bernilai RM50~Teramatlah sesuai utk org yg nak menguruskan bdn mcm sy~

Mybeadsnbutton?
A Low profile blog yg berfungsi utk brebut GA dgn org lain
bermula as a platform berkongsi Myhobbies
then melalut jadi tempat mluahkan perasaan &
cerita2 ttg diri sendiri utk dikongsi dengan org lain.

A picture is worth a thousand words

So sesapa yg nak join giveaway ni sgt lah digalakkan
Sbb kalau byk sambutan Munnafendy dgn murah ati akan menambah hadiah lain!!
Yea!!!

Cikin n Kery jom join sebelum tarikh tutup : 30 Jun!