Follower kesayangan

Saturday, October 24, 2009

I LOVE U TOO

Penulis : Badrul Hisham Shari
Genre : Motivasi/keluarga/Islam
Komen :
Minggu ni saya pulang ke Bangi.. nak hantar brooch2 comel yang diorder oleh adek saya. Thrust me!!! betul.. comel. Memandangkan brooch2 yang lepas mendapat sambutan, jadi adek so excited nak jual lagi.

Di rumah, saya sempat menghabiskan sebuah buku motivasi kekeluargaan ditulis oleh Badrul Hisham Shari. Ni first time baca karya penulis buku ni. lebih kurang macam buku Satu Rasa Dua Jiwa penulisan pahrol mat Juoi Pahirol Zaman tapi lebih ringan. tapi saya lebih prefer buku 1 rasa 2 jiwa. Buku ini sangat sesuai dibaca kepada yang ingin mendirikan rumah tangga atau telah berumahtangga. Terdapat byk panduan, kartun dan sketsa yang diselitkan yg dilukis sendiri oleh penulis!. Penulisan gaya santai sahaja, so x de lah sakit2 kepala nak faham. Banyak ilmu yang saya dapat dan dapat saya jdkan panduan pd masa akan datang.
Jadi...............................................................
Ha! Ape lg? Pi lah bace....
Tumpang gambar brooch/pin comel:

2 comments:

  1. akk, bila masa pulak ust Pahrol Mat Juoi bertukar jd Pahirol Zaman??? Ke org lain tuu??

    hehehee...

    ReplyDelete
  2. hahahah.. haah la salah taip.. hahahha

    ReplyDelete