Follower kesayangan

Wednesday, January 19, 2011

Nak kurus [part V]

Sape nak kurus???
Saya!!!!!! SAYA !!!! SAYA!!!

Hehehehe.. korang nampak tak ticker kat atas tu? kesian dia mcm x bergerak2 je... huhuhuhu... minggu lepas kerana kesibukan yg teramat x sempat nak pg timbang bdn... xcercise pon skit2 je. bila tgk berat 2 minggu lepas mcm x bergerak.. rs makin kurang bersemangat nak xcercise... cuma tinggal kurang 10 hari lagi!!! ! kurang 10 hari!

Sabtu ni saya n cik eikin join marathon.. giler semangat join yg 10 kilometer punyer... marathon ni anjuran UM.. En Sepet yg beria-ia suh kiteorg join.. tp sungguh hampeh rupernye die x nak join.. pooodah chit!!!!

Ade 3 hari lagi nak berlari2.. petang ni kiteorg nak jog.. En. Sepet volunteer nak jd coach petang ni... Ngeh ngeh ngeh.... memandangkan die dah byk kali join marathon.. so kiteorg setuju nak practice kat Taman Tasek Titiwangsa petang ni.

Jam dah 4.30... langit masih cerah walaupun dr jauh nampak awan hitam... Angin, tiuplah awan hitam tu ke tempat lain..fuh.. fuh..fuh......

Hope plan petang ni menjadi.. sebab saya dah x sbr nak lari2...
Pst: Boring lari2 dlm bilik2

No comments:

Post a Comment