Follower kesayangan

Sunday, October 4, 2009

Beads, Button & Books?

Salam semuanyer… hari ini saya sebab mesyuarat bersama dengan pengarah berjalan dengan baik.. walau ade beberapa isu yang hebat diperdebatkan.. alhamdulillah skop saya takde byk isu...esok akan ada mesyuarat lain yang menunggu dengan CUCMS… . Huhuhuhu.. banyak nyer keje…..

Semalam jalan2 kat SOGO..singgah kejap kat bahagian buku... mmm x banyak pilihan novel.. buku kraft pun skit je…

Kaki bergerak ke kedai MINERVA sambil mengheret plastik besar berisi bantal RM1 dan set bedsheet + comforter.. (Seseorang telah belikan untuk saya!!!.. huhuhuh sungguh terharu… rasa x sedap ati pulak, jadi saya bernekad akan bayar balik kepada die)

KETUPAT CINTA… musim 1 , karangan Faisal Tehrani (FT) menjadi pilihan…mungkin sebab terpengaruh dengan adek tentang buku ni... mula2 agak was2 nak beli.. sebab berdasarkan pengalaman baca buku FT, 1511H Kombat… berbulan2 nak habiskan…
Tetibe teringat blog yang jarang2 diupdate…. Projek menjahit pon slow mcm ciput… kebetulan kebelakangan ni plak saye menjadi rajin baca novel…. Ha! tibe2 terfikir idea baru, nak tambah section baru… Beads, Button n Books?.. OK tak?..

Ketupat Cinta + A-Z Jahitan Manik = RM6+.++ (setelah diskaun)…

Realise.. kalau beli di MINERVA, buku novel akan ada diskaun 20%...
Tapi kalau nak jimat lagi… saya cadangkan sewa buku kat d mall… mmm agak susah jugak nak cari kedai sewa novel melayu…. Kata housemate saye, kat Central Market pon ada jugak kedai sewa buku… at least kalau pas baca buku tu kite rasa mcm macam kureng je, boleh lah pulangkan.. kalau best.. boleh lah simpan terus… lagipun kebanyakkan buku masih dalam keadaan baik.. dan telah di balut dengan kemas.

4 comments:

  1. Tapai chowkit (manih!!!)October 5, 2009 at 1:26 AM

    mula2 tu Beads and buttons.. then ada pulak tambahan..Beads,buttons and book.. Lepas ni, for sure Beads, button, book and boypren..erkkk

    ReplyDelete
  2. ketupat cinta.. Raihan dah baca, Raihan pun minat penulisan beliau. Namun hati-hati la dengan fakta sejarah yang dinukilkan dalam buku-buku beliau.Seeloknya kaji.

    ReplyDelete
  3. Ha! gud idea!!!.. mekasihlah tapai chowkit (manih!!!)... idea yg sungguh memberansangkan!!!.. hahahahaha...

    Emmm.. tulah, dulu pun kawan dah ada ckp, kalau nak baca penulisan FT memang kene hati2 skit..

    ReplyDelete
  4. aku tengah gian nak beli buku 'Mother of the Believers' neh, karangan Kamran Pasha. It's a historic fiction genre.

    ReplyDelete