Follower kesayangan

Thursday, December 3, 2009

Bling bling

Salam untuk semua,


Kali ni saya nak post gambar2 baju yg saya beaded. Kain creepe warna ijau oren ni mempunyai corak bunga orked. Beli dah lama masa ada conference kat Kelate. Saya cuba nak tiru design bunga orked pada kain untuk dibuat manik pada bahagian tangan. Tapi bile pandang ade gak mcm rupe kumbang.. kueng kueng... Last time masa pegi jalan TAR, saya telah terjumpa cristal yang boleh dijahit pada kain.. COMEL! sgt excited!!! Ada pelbagai saiz dan warna. cuma mungkin mahai skittla. Crystal tu sy buh kat tgh2 orkid...



Kebetulan corak ni betol2 kat bintik itam. So bolehlah nak tutup segala kecomotan yang telah saya lakukan pada kain ini. :P (Bintik itam --> bukan t_ _ _ idong tp terkena eye liner)



Dan akhirnya....

Semalam saya ternampak sesuatu kat Times Square!!!! rasa mcm nak beli je... sampai mlm td pun saya masih teringat2. Rege die RM3++. (T..T) Diluar budget saya!!!! Patutka saya beli?... mmmmmm...

No comments:

Post a Comment