Follower kesayangan

Tuesday, December 21, 2010

Adegan yg x sedap di tgk...

Salam semua,

Walaupun penat, ahad baru ni saya balik juga ke Bangi untuk menjaga hati C Qeding.. MISSION COMPLETED.

Tiap kali nak balik Bangi, kenderaan feveret nak balik adalah komuter.. sebab tu je kenderaan yg murah dan boleh naik. Semenjak ada coach wanita, saya prefer naik coach wanita, walaupun mcm tin sardin at least sy bersesak dgn kaum sejenis saya... Fobia lepas kena gangguan seksual dgn lelaki india haritu... eee SANGAT GERAM!!!

http://www.emoticonizer.com

Macam biaselah, tiap kali naik coach wanita, mesti ada lelaki2 yg yang tak reti2 jugak dok menyelit dlm coach ni walapun byk sticker ditampal..tapi kali mmg saya x tahan.. sakitnya mata dan hati saya melihat... dalam post yg lepas, saya ada citer psl couple dlm coach wanita gado dgn wanita cina.. tapi kali ni x de adegan gado2... cuma sepasang couple melayu masuk dan berdiri kat tiang... yg x syoknya pesal lah kau nak berpeluk2 dlm train... coach wanita plak tu!! ingat org lain x nampak ke apa ko buat? yg memalukan, perempuan yg memeluk.. malulah skit kak, dahlah pakai bj kurung.. dlm coach wanita plak tu... walaupun kubur lain2.. tapi hormatlah skit pada org lain... dah pakai bj sopan2, cubalah jaga perlakuan...



Sila jgn tiru aksi ini

Gmbr ni bukan niat saya nak memalukan sesiapa.... saya pon bukannya baik sgt.. bukan nak kepoh2... tp.. jgn sbb nila setitik rosak susu sebelanga... krn perbuatan segelintir org.. org lain terkena sama.... sebab maruah bangsa dan agama adalah tanggungjawab bersama...

http://www.emoticonizer.com

Pst : Saya baru perasan logo coach wanita dah ditukar baru.. lebih JELAS & SIMPLE.. SUKE!!!.. harap2 lepas ni x de encik2 slh masok lagi..

No comments:

Post a Comment